Berhenti menyesali masa lalu, kerana itu telah berlalu. Yang terpenting adalah saat ini, jangan sampai kesalahan yg sama berulang kembali.

Followers

MARI BANTU SAYA MENABUNG, KLIK BANNER BAWAH NI. TERIMA KASIH

Tuesday 15 January 2013

aizad si kuat cemburu

Assalamualaikum
-Tak jawab dosa. Baik jawab cepat-
 
 
aku ade sorang adik sedara nama dia muhammad aizad, dia ni memang jealous banyak kalau aku rapat dengan mana-mana budak mulalah dia merajuk.


FIRST SITUATION
masa ni wedding mak jiji. aku pun rapat jugak dengan afiq and alya sebab adik sedara kan? so masa aku sampai dekat rumah mak jiji tu alya and afiq terkam aku, nak duduk atas riba nak duduk dekat aku ape semua. so aku sesaje lah kacau aizad mase tu

Aku: ijat along ade adik baru, malam ni along tidur dengan dia. ijat tidur dengan sape?

Aizad: (jeling) nanti dia kencing kat along padan muka

Aku: ijat ijat ijat (panggil dia)

Aizad: (buat buat pekak)


SECOND SITUATION 
masa ni lepas dia balik dari main ade sorang budak datang rumah yang.

Aku: ijat along sayang dia, along tak sayang ijat dah

Aizad: (jeling & merajuk)

Aku: sayang along sikit

Aizad: (kiss) lepas tu cakap suruh lah budak tu suruh ijat buat ape (jeling)

 

IKHLAS DARIPADA FARAH NUR SYAMMI BINTI SALIMI ツ

No comments:

Post a Comment