Berhenti menyesali masa lalu, kerana itu telah berlalu. Yang terpenting adalah saat ini, jangan sampai kesalahan yg sama berulang kembali.

Followers

MARI BANTU SAYA MENABUNG, KLIK BANNER BAWAH NI. TERIMA KASIH

Thursday, 21 February 2013

Segmen : Permulaan Perjalanan Blog Saya

Assalamualaikum
-Tak jawab dosa. Baik jawab cepat-
 
(klik banner untuk join)
 
1. Nyatakan nama blog korang
syamimi28
 
 2. Tarikh mula blogging
 February 2012
 
 3. Kenangan manis & pahit semasa berblog
kenangan manis: dapat ramai kawan blogger
kenangan pahit: gatal tangan pegi delete post
 
4. Idola korang masa mula berblog
dulu masa nak buat blog, tak terfikir pun siapa idola saya. ikut gerak hati je tapi sekarang mereka laa idola saya  AizatAbd & Fatin Liyana
 
2 orang rakan blogger yang ditag:
Nadia Anuar  dan Noridayu Othman
 
senarai peserta DISINI
 

IKHLAS DARIPADA FARAH NUR SYAMMI BINTI SALIMI ツ

20 comments:

  1. tag :)
    http://miszfarahanis.blogspot.com/2013/02/3rd-segmen-by-aimi-we-love-rilakkuma.html

    ReplyDelete
  2. ehee !! knpe delete post 2 ?? ehee !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehe kononnya tak nak ingat benda yg dah lepas

      Delete
  3. hehe :) singgah sini , delete post ? awatnya ?

    http://neynaproperty.blogspot.com/2013/02/segmen-permulaan-perjalanan-blog-saya.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehe kononnya tak nak ingat benda yg dah lepas

      Delete
  4. sayang nak delete post-post lama walaupun penulisan amat teruk.. sebab itulah kenangan masa awal2 buat blog.. ^_^

    http://www.lokmanramli.my

    ReplyDelete
  5. http://ainimrashihah.blogspot.com/2013/02/segmen-permulaan-perjalanan-blog-saya.html

    Salam perkenalan

    ReplyDelete
  6. DONE FOLLOW ADK DEAR.. :) THNKS EA SBAB ADK DA FOLLOW BLOG AKAK NI WWW.BROKENEMERALD.BLOGSPOT.COM..CMNE ADK WAT EA YG IKLAN ADK LETAK TUK MENABUNG TU??

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks sebab sudi follow blog adk.

      mula2 akak kena buat account dia dulu, baru lah akak boleh letak iklan tu

      Delete
  7. Jemput join segmen pertama saya http://nasuhanass.blogspot.com/2013/02/segmen-saya-suka-makan.htm

    ReplyDelete
  8. salam... ayu dtg dr segmen yg sama..

    ada masa nanti singgah blog ayu ye..

    http://www.ayuinsyirah.my/2013/02/segmen-permulaan-perjalanan-blog-saya.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam,cantik sangat blog ayu. pandai edit yea

      Delete
  9. salam perkenalan :) http://ieta-myblog.blogspot.com/2013/02/segmen-permulaan-perjalanan-blog-saya.html

    ReplyDelete