Berhenti menyesali masa lalu, kerana itu telah berlalu. Yang terpenting adalah saat ini, jangan sampai kesalahan yg sama berulang kembali.

Followers

MARI BANTU SAYA MENABUNG, KLIK BANNER BAWAH NI. TERIMA KASIH

Tuesday 9 October 2012

tahniah makya

Assalamualaikum
-Tak jawab dosa. Baik jawab cepat-
 
 
sebenarnya tak ade apa-apa cerita pun sebab aku memang tak tahu nak cerita apa. untuk entry kali ni aku just nak ucapkan tahniah dekat makya sebab dah habis study degree dalam business accounting. I am proud of you.
gambar sahaja ye :)
 
 

bila tengok makya convo and dah ada degree ni mulalah terdetik dekat hati ni, hm aku bila lagi nak macam ni? nak ade degree even bukan dalam account sebab aku memang lambat sikit kalau bab-bab mengira ni. tadi aku dah cakap post kali ni tak de ceritakan? so memang tak de cerita pun, okbai 



IKHLAS DARIPADA FARAH NUR SYAMMI BINTI SALIMI ツ

No comments:

Post a Comment