Berhenti menyesali masa lalu, kerana itu telah berlalu. Yang terpenting adalah saat ini, jangan sampai kesalahan yg sama berulang kembali.

Followers

MARI BANTU SAYA MENABUNG, KLIK BANNER BAWAH NI. TERIMA KASIH

Monday 1 October 2012

Birthday : Ana Umil Fazlia

Assalamualaikum
-Tak jawab dosa. Baik jawab cepat-
 
 
hari ni birthday makya aku yang ke-26, yang mana satu? alahh yang bila kalau aku keluar jalan-jalan dengan dia ke dia ambik aku kat sekolah korang akan cakap ''eh kakak kau ke mimi?'' penat nak bagi jawapan yang sama dengan orang yang berbeza, dia makcik aku lah yang paling muda sekali maybe sebab tu nampak muda kot padahal umur dah 26, dah boleh khawin pun.

dengan makya ni aku kuat jugak bercerita, gossip sikit. kalau cerita aku pasal abg zul, abg farizul jiran depan rumah yang sangat comel macam saya tapi bukan suka dorang suka tengok perwatakan dan cara dorang jea, kalau nak kata rupa tu ada jugak berkenan tapi kalau sampai peringkat nak cintan cintun tu idak kot nampaknya deme dah tua. abg zul sebaya makya dan abg farizul umur dia 20++, tuakan? kalau dengan makya nak share cerita pasal orang yang aku cinta, takkan sama sekali sebab nanti kalau jodoh tak de dengan dia malunya, dah le sekarang pun syok sendiri, lagi mau cerita, simpan sorang sorang sudah.

kalau makya cerita dia selalu pasal lee, thib, amril dan for sure pasal kawan office dia. kalau ada banyak pun, sembang kosong jea, saja nak bazirkan masa yang ada *maaflah aku masih tak sedar spm bila. sejak makya stay dengan aku dalam satu rumah sampai hari ni dia tak kedekut dan tak berkira. kenapa aku cakap macam tu? sebab dia selalu belanja aku kfc, hohhho. so kepada sesiapa yang nak aku cakap yang baik baik pasal korang, belanja aku makan dan confirm perangai baik korang jea yang aku cakap tapi mungkin buruk pun ada jugak. *ada macam keling tak?

ucapan buat makya ku yang tak comel dan handsome macam saya, I just want to say happy birthday to you. I also hope Allah can make your life happy without any problem and always gives the good news to you dan dan dan cepatlah khawin tak sabar nak makan free ni. 

IKHLAS DARIPADA FARAH NUR SYAMMI BINTI SALIMI ツ

No comments:

Post a Comment