Berhenti menyesali masa lalu, kerana itu telah berlalu. Yang terpenting adalah saat ini, jangan sampai kesalahan yg sama berulang kembali.

Followers

MARI BANTU SAYA MENABUNG, KLIK BANNER BAWAH NI. TERIMA KASIH

Sunday 5 May 2013

Mama berleter

Assalamualaikum
-Tak jawab dosa. Baik jawab cepat-
 
 
orang lain duk sibuk pasal pilihan raya, berpolitik sana berpolitik sini tapi aku duk sibuk nak update blog pasal mama berleter dekat aku. aku malas nak layan pasal politik semua ni sebab aku tahun aku bawah umur lagi, tak layak mengundi lagi. nanti bila aku dah layak baru aku ikut jejak langkah korang k?
 
kalau dulu aku yang berleter dekat mama boleh dikatakan setiap hari lah jugak tapi sekarang mama pulak berleter dekat aku. mane tidaknya dulu kalau time dia kerja aku selalu suruh dia berhenti duduk rumah sebab aku bosan duduk rumah sorang-sorang tapi bila mama dah berhenti aku pulak yang keluar setiap hari, mane tak kena berleter, dia berhenti aku pulak berjalan tapi sebab malas nak bising aku sengih-sengih lepas tu keluar jugak, malas nak melawan takut jadi anak derhaka.

aku sebenarnya bukan tak nak duduk rumah tapi aku dah bosan duduk rumah, berape bulan aku duduk kat rumah jea tak keluar-keluar lepas habis spm dulu, ade lah 3 bulan lebih dekat 4 bulan lah kot, eh aku tak sure lah berape lama. tu yang sekarang ni aku berjalan jea setiap hari. berjalan pun dengan joe and nabila jea, orang lain mane ade, bertiga sentiasa. cuma kekadang tu ade lah faara. 

lepas ni kalau dah sambung belajar confirm kita orang dah tak boleh nak macam ni, semua dah ade life sendiri nanti, itu yang sekarang ni tengah dok mencipta kenangan terindah untuk di ingati sepanjang zaman, ewahh kemain drama aku kan? hohhoho. mama, even along keluar setiap hari pun dengan kekawan jangan risau okey? sebab you are my mom, my angle and everything to me. I will love you till the last breath sebab mama orang yang melahirkan along :)


IKHLAS DARIPADA FARAH NUR SYAMMI BINTI SALIMI ツ

No comments:

Post a Comment