Berhenti menyesali masa lalu, kerana itu telah berlalu. Yang terpenting adalah saat ini, jangan sampai kesalahan yg sama berulang kembali.

Followers

MARI BANTU SAYA MENABUNG, KLIK BANNER BAWAH NI. TERIMA KASIH

Saturday 22 September 2012

jamuan raya at smk tambun

Assalamualaikum
-Tak jawab dosa. Baik jawab cepat-
 
even raya dah habis , sekolah tambun selaku sekolah aku yang sangat comel macam para pelajar dia ade lagi semangat raya. buktinya baru tadi sekolah aku buat jamuan raya. maybe kita orang lambat sambut tapi kesah pulakkan cepat ke lambat ke ape ke yang penting sambut dan yang pasti kakak2 dan abang2 tahun lepas dengki dengan kita orang sebab masa zaman dorang tak de , kesian kesian *sebijik macam bapok cap unta

pagi tu hujan memang lebat gila lah aku cakap dah niat dalam hati , kalau sambung tido ni entah pukul berapa aku bangun. so tido jea lah tunggu jam bunyi kihkihkihh. dalam 6.30 bangun hujan makin lebat , hm alahai malasnya nak bangun tapi kuatkan hati bangun jugak sebab tahun ni tahun akhir nak simpan kenangan manis ngan dorang jugak. korban kan masa tido dan bangun terus bersiap dalam keadaan malas tapi still semangat, macam mana tu? lu fikir lah sendiri bak kata nabil

apa kata kalau kita skodeng gamba je , mood nak post blog macam dah lari berterbangan macam burung-burung di awan biru *ceh kemain ayat , masa buat karangan tak de ayat macam ni sebab tu cikgu haslinda cakap aku punya karangan macam orang mymar, sampainya hati cikgu. moh le kita moh

wajib ada gambar puan empunya blog yang comel macam heliza helmi


best friend ni

 with nab bambam

 mana boleh bila budak form 4 & form 3 lagi tinggi , ini tidak adil. hahahaha

with bambam again

form 3 lagi tinggi dari form 5, kesian

tiga gadis comel

with gadis comel 95

 kawan rehat sama-sama without dayah & asyira

okey gang aku ade berita baik dari bapak kita yang sporting habis ni *utk pelajar tambun je





IKHLAS DARIPADA FARAH NUR SYAMMI BINTI SALIMI ツ

No comments:

Post a Comment