Berhenti menyesali masa lalu, kerana itu telah berlalu. Yang terpenting adalah saat ini, jangan sampai kesalahan yg sama berulang kembali.

Followers

MARI BANTU SAYA MENABUNG, KLIK BANNER BAWAH NI. TERIMA KASIH

Thursday 6 December 2012

freedom

Assalamualaikum
-Tak jawab dosa. Baik jawab cepat-
 
 
syukur Alhamdulillah akhirnya hari yang dinanti nantikan sudah berakhir. yess, hari tamatnya paper spm, MERDEKA! *ayat budak tak matang. and sure lepas ni aku akan rindu zaman persekolahan yang sudah pun terkubur pagi tadi. zaman dimana pelbagai kenangan suka dan duka. lepas ni telinga ni tak de lagi dengar bebelan cikgu, aww bestnya *angkat ibu jari. tapi itulah sebenarnya yang akan dirindui nanti. 

sekarang aku dah melangkah satu tahap kehidupan, kalau sebelum ni aku hidup dalam alam persekolahan tapi sekarang semuanya dah berubah. aku kini hidup dalam alam masyarakat. maybe hidup dalam alam bermasyarakat ni susah sikit sebab ianya berbeza dengan alam persekolahan tapi aku akan cuba jadi yang terbaik untuk menjalani kehidupan bermasyarakat *ayat kelam tapi serius!

I WILL MISS ALL THIS






IKHLAS DARIPADA FARAH NUR SYAMMI BINTI SALIMI ツ

No comments:

Post a Comment