Berhenti menyesali masa lalu, kerana itu telah berlalu. Yang terpenting adalah saat ini, jangan sampai kesalahan yg sama berulang kembali.

Followers

MARI BANTU SAYA MENABUNG, KLIK BANNER BAWAH NI. TERIMA KASIH

Monday 8 April 2013

BLOGLIST SEGMEN: FARAH SYAMIMI MENCARI BLOGLIST

Assalamualaikum
-Tak jawab dosa. Baik jawab cepat-
 









 
nilah dia bloglist saya tapi buat masa ni masih belum ade di sidebar saya sebab saya masih belum ade masa untuk edit blog ni. maaf ye sebab lambat dan maaf sebab number peserta mungkin ade yang bertukar disebabkan salah saya. saya sendiri tak perasan macam mane saya boleh masukkan link segmen saya di senarai peserta. jadi bila saya delete saya punya link tu secara automatiknya link-link kamu semua naik ke atas secara sendirinya. 
 
saya mintak maaf jikalau terlalu banyak kesalahan yang saya lakukan sepanjang segmen ini berlangsung. jangan serik untuk join segmen saya yang seterusnya :)
 

IKHLAS DARIPADA FARAH NUR SYAMMI BINTI SALIMI ツ

No comments:

Post a Comment