Berhenti menyesali masa lalu, kerana itu telah berlalu. Yang terpenting adalah saat ini, jangan sampai kesalahan yg sama berulang kembali.

Followers

MARI BANTU SAYA MENABUNG, KLIK BANNER BAWAH NI. TERIMA KASIH

Friday 14 September 2012

blogger baru ke?

Assalamualaikum
-Tak jawab dosa. Baik jawab cepat-
 
hai saya blogger baru *mesti ramai yang tampar muka aku sekarang sebab kuat menipu kan? sorry sebab aku selalu delete post blog, hehhehe kadang-kadang aku rasa mcm tak best je so aku ambik keputusan nak delete. kenapa delete kan kenangan tu , nnt dah tua boleh baca balik? amboi sampai ke tua fikirnya. yea aku tahu lah tu kenangan tapi kalau kenangan tu macam menyakitkan better delete kan sebab nanti bila tua mungkin kita lupa tapi bila baca balik pasal kenangan yang menyakitkan tu terus ingat balik. kan tak elok tu

so kepada para pembaca tegar blog aku ni , jangan nagis-nagis , meraung , meroyan pulak bila aku delete post blog tu *bajet mcm ade orang baca blog aku. followers pun 19 orang, perasaan lebih aku ni kan. Tapi aku ade satu benda yang aku tak perasan tapi kenyataan, aku comel mcm heliza helmi. ini kenyataan , fakta dan bukan auta. diharapkan semua percaya , tak payah nak buat muka mcm sampah aku baling bom karang sia-sia jea mati katak

aku tahu sekarang ni ramai yang tengah dengki dengan aku sbb aku comel mcm heliza helimi. aku cuma nak nasihat korang , perasaan dengki tu sampah, korang sanggup ke simpan sampah dalam diri korang? korang pun nak cakap kat aku , perasan lebih pun tak elok simpan dalam diri kan? kesah pulak aku nak simpan ke tak, jangan sebok lh !


IKHLAS DARIPADA FARAH NUR SYAMMI BINTI SALIMI ツ

No comments:

Post a Comment