Berhenti menyesali masa lalu, kerana itu telah berlalu. Yang terpenting adalah saat ini, jangan sampai kesalahan yg sama berulang kembali.

Followers

MARI BANTU SAYA MENABUNG, KLIK BANNER BAWAH NI. TERIMA KASIH

Thursday 20 September 2012

ujian soal selidik add sc

Assalamualaikum
-Tak jawab dosa. Baik jawab cepat-
 
 
tadi masa tengah beratur dapat announcement yang 5 LK 1 & 2 kena tunggu dekat situ after perhimpunan. aishh ada ape pulak ni, fikir fikir then I decided tunggu dan lihat jea , sangat mudah dan senang. so cikgu asalamah baca nama dalam 20 orang LK 1 & 20 orang LK 2 and my name was there? mengapakah? mengapakah?

then cikgu asalamah bagi tahu nama yang kena sebut tu ade ujian soal selidik add sc , aku memang rasa tertekan gila dengan tak buat apa-apa revisionnya , dalam kepala dah set apa aku nak jawab ni? nasiblah ingat sikit masa buat ulangkaji masa trial tu , kalau tak hmmmmmm. so buat revision sikit sikit dalam kelas , then dapat tahu tak de markah pun. so aku memang rasa macam nak melompat katak dekat situ sebab tak payah susah payah nak buat revision, sangat malas kan?

aku dapat buku soalan AA2 , dan aku bangga gila dapat buku soalan tu sbb soalan dia banyak tanya pasal badan badan ni , so senang. and buku soalan kedua aku dapat AA1 dan soalannya memang menguji betul lah , susah amat. soalan dia macam ape jea , semua fakta ! memang betul-betul menguji soalan AA1 tu. tapi ramai cakap AA2 susah dan AA1 senang tapi pada aku AA2 senang lagi. lain orang lain pandangannya kan? masing-masing ada jawapan dan pandangan tersendiri.

dari 8.20 pagi sampai 10.25 pagi aku jawab dua buku soalan tu , setiap sejam untuk satu buku soalan. nasib dapat dua bukan soalan, kalau empat? memang tak tahu nak cakap ape lah, pasrah jea lah kan? apa boleh buat. then jumpa cikgu marliza dekat luar , rupanya dia tahu tapi dia tak bagi tahu sebab dia cakap ujian soal selidik je dan soalan tu soalan tertutup and mungkin ade sikit keluar spm nanti. harap sangat keluar. then tanya dekat cikgu asalamah pulak kenapa tak bagi tahu awal-awal? then dia cakap kalau dia bagi tahu nanti tak datang pulak, sabar jea lah.

IKHLAS DARIPADA FARAH NUR SYAMMI BINTI SALIMI ツ

No comments:

Post a Comment