Berhenti menyesali masa lalu, kerana itu telah berlalu. Yang terpenting adalah saat ini, jangan sampai kesalahan yg sama berulang kembali.

Followers

MARI BANTU SAYA MENABUNG, KLIK BANNER BAWAH NI. TERIMA KASIH

Tuesday 18 September 2012

program walkabout sukarelawan

Assalamualaikum
-Tak jawab dosa. Baik jawab cepat-
 
 Hai hai hai *lambai tangan sambil buat muka comel mcm lisa surihani

dua hari lepas bersamaan dengan 16.9 aku join aktiviti dekat padang ipoh yang dianjurkan oleh Yayasan Bina Upaya Darul Ridzuan Sempena Hari Malaysia 2012

who is this? ni aku lah yang comel mcm heliza helmi tu. gamba ni gamba candid yang diambil oleh ayu. gatal betol tangan dia ni , hahahaha. dah2 banyak lagi nak cerita ni

dalam 6.30 macam tu dah ready tunggu si nabila kat luar , mana dia ni? aku kena tinggal ke? dah lah mesej tadi tak rply , tunggu punya tunggu. call lah. lega hati ni bila dia cakap dia tak pegi lagi , tengah tunggu ayah dia sembahyang dulu. lepas ambik aku , pegi ambik begek pulak. hm so goooooooood begek kena ngorat dengan jaga bangla tu, kihkihhhh. itu lah lawa sangat, kan dah kena ngorat. lepas tu lepas tu , ambik biena dengan yat. hm alahai lambatnya yat , dekat pukul 7 baru sampai. eishhh dia ni lah. ade benda aku lupa nak cerita , hari hujan. lebatnya boleh tahanlah , rasa macam apa jea.

semua pakat mesej cakap , semua lambat sampai sebab hujan memang lebat gila , kalau redah mahu basah lenjun jadinya. tapi tapi aku risaukan tudung aku ni sebab tudung ni kalau kena hujan memang punah sebab pengerasnya dah hilang. so aku memang dah sedia maklumnya dengan masalah tu , dan aku pun dah pasrah. nak tengok apa jadi dengan tudung aku?


cakap pagi tapi ni dah tengah hari , ok maaf aku tak de tudung macam orang mati laki waktu pagi , yang ade cuma ade gambar orang mati laki waktu tengah hari. harap maklum. aku tahu mesti orang anggap aku ni ape je lipat tudung atas mcm tu kan? korang kena faham kalau aku tak lipat mcm tu , tudung aku tu macam mintak tapak tangan , so better aku lipat nampak lah kemas sikit kan? walaupun hujan , aktiviti tetap diteruskan dan dan dan *perlu ke dan banyak-banyak?

first , kita orang kena berkumpul dalam kumpulan dan saya kumpulan 5. sama dengan nab , aqilah , amin , fara dan mulhim dan acha sebenarnya  tapi dia khianati kumpulan 5. hahahaha , tak ade lah dia pegi tukar borang ambik kumpulan 7 sebab kesiankan nada tak ade kawan. sokay lah aku faham. dalam hujan tu jugak kita orang kena kumpul dengar mr.joth bagi ucapan , nyanyi lagu negaraku , jalur gemilang dan yayasan bina upaya *maybe inilah sebab hujan makin lebat kot. lepas habis buat semua tu , kita orang cari pahala dengan mengutip sampah seluruh kawan mcd kat ipoh , ala yang dekat kamdar tu. tahu? tak tahu? cari sendiri lah. lepas dah kutip sampah kita orang kena jalan lagi sampai dekat kawasan india *sorry lah aku tak tahu apa nama tempat tu. dan disitu lah aku jumpa

 artis

dah habis tengok konsert , kita orang menyambungkan perjalanan dengan menaiki dua kaki yang masih mampu berjalan dan sihat ni kembali ke padang ipoh. so aku nak tegaskan disini aku nak bagitahu dengan semua orang , ni first time aku pusing ipoh pakai kaki , selama ni aku pusing ipoh pakai tayar 4. 

so apa aktiviti dekat sana? makan tengah hari percuma.

rasa macam artis pulak , makan pun kakak nab nak ambik gambar. malu ai *mak aii gediknya aku --'

lepas makan kena cari harta karun pulak. gamba jea k
 ni lah team aku yang sangat comel tapi yang paling comel sudah semestinya aku *perasan lebih

dalam pukul 3 macam tu semua dah boleh balik and aku pun dah rasa macam nak lompat katak kat situ jugak sebab best gila dapat balik , yea lah badan pun dah letih kan? tapi sebenarnya nak balik awal pun boleh macam amin dengan mulhim tu. aku rasa macam tertinggal cerita je. apa ye? oh pasal tukar baju , pagi tu dapat baju then kena tukar? aduhh dekat mana nak tuka ni? hm ok nab kereta kau jadi mangsa , habislah kereta nab kami kejekan , buat macam rumah sendiri jea dengan tukar bajunya dengan letak barangnya. thank you nab bambam.

kesimpulannya *dah macam bm pulak! aktiviti dia best gilo , lepas ni kalau ade aktiviti dorang akan mesej , katanya. entah betul entah idak , tapi 99% harap betul lah. jom skodeng gambo

 with amin & mulhim & aqilah & nab & liana & mukriz

 orang yang sama *malas sebenarnya nak taip banyak kali

with cik yat & begek

 with biena & maksunya

with gadis comel tasek damai

habis dah, okeyy cepat tepuk tangan gaya pondan ^^


IKHLAS DARIPADA FARAH NUR SYAMMI BINTI SALIMI ツ

No comments:

Post a Comment