Berhenti menyesali masa lalu, kerana itu telah berlalu. Yang terpenting adalah saat ini, jangan sampai kesalahan yg sama berulang kembali.

Followers

MARI BANTU SAYA MENABUNG, KLIK BANNER BAWAH NI. TERIMA KASIH

Friday, 1 March 2013

Insp. Zulkifli Mamat

Assalamualaikum
-Tak jawab dosa. Baik jawab cepat-
 
 (Insp. Zulkifli Mamat bersama keluarga)
 
(Arwah INSP ZUL (Berdiri paling kiri) #Al-Fatihah)

Al-Fatihah buat Insp. Zulkifli Mamat. Beliau terkorban di Lahad Datu dalam misi mepertahankan negara. Semoga arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Sebak tengok anak-anak arwah yg masih kecil. mari kita bersama-sama sedekahkan Al-Fatihah buat pejuang kita yg telah terkorban & mendoakan keamanan dan kejayaan buat para pejuang negara di Lahad Datu.
 
lemahnya cikgu tadi saya tengok, saya tahu bukan senang untuk kehilangan seorang suami yang dicintai. kalau kita clash dengan gf/bf pun menagis, inikan cikgu kehilangan suami. saya hanya mampu mendoakan semoga cikgu kuat menghadapi semua ini.
 
#PrayForLahadDatu
 

IKHLAS DARIPADA FARAH NUR SYAMMI BINTI SALIMI ツ

4 comments:

  1. Al-Fatihah...memang sedih gak tengok anak-anak arwah nie....moga orang ya beriman bila besar lah..amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah, kecik jea lagi anak2 dia. kecik je dunia ni, suami cikgu saya yang terkorban. Al-fatihah

      Delete
    2. cikgu awak iye?
      sebak tengok dalam berita hari tu T_T
      al fatihah buat roh suami beliau...

      Delete
    3. yes, cikgu saya. saya pun sebak jugak masa tengok berita

      Delete