Berhenti menyesali masa lalu, kerana itu telah berlalu. Yang terpenting adalah saat ini, jangan sampai kesalahan yg sama berulang kembali.

Followers

MARI BANTU SAYA MENABUNG, KLIK BANNER BAWAH NI. TERIMA KASIH

Wednesday 27 February 2013

myheppi.com

Assalamualaikum
-Tak jawab dosa. Baik jawab cepat-
 
 
aku baru je daftar myheppi ni, kawan pun dah ada cuma macam berape orang je. korang pun kalau nak berkawan dengan aku dekat myheppi, add aku dekat SINI
 
myheppi ni macam facebook jugak tapi dia jugak ade kelainan dia yang tersendiri tapi yang bestnya dekat myheppi ni kita diwajibkan menutup aurat. Alhamdulillah akhirnya website seperti ini wujud juga, selain dapat kawan baru dosa pun tak bertambah. 
 
tapi aku masih tak faham dengan cara penggunaan myheppi ni, yea lah aku baru je daftar dalam 15 minit tadi. jadi masih banyak benda yang aku tak tahu.  
 
PERLUKAN KAWAN DI MYHEPPI? ADD LAH SAYA :)
 

IKHLAS DARIPADA FARAH NUR SYAMMI BINTI SALIMI ツ

1 comment: