Berhenti menyesali masa lalu, kerana itu telah berlalu. Yang terpenting adalah saat ini, jangan sampai kesalahan yg sama berulang kembali.

Followers

MARI BANTU SAYA MENABUNG, KLIK BANNER BAWAH NI. TERIMA KASIH

Saturday 9 February 2013

Birthday: Nabiela Madzri

Assalamualaikum
-Tak jawab dosa. Baik jawab cepat-
 
 
adakah aku telah TERmakan berbilion bilion ekor semut sehingga terlupa akan birthday kawan baik, kawan gaduh, kawan bergurau, kawan senang, kawan susah, kawan nagis, kawan gelak, kawan meronda, kawan tuition, kawan sekelas, kawan semeja? tak ku sangka lagi ku duga aku lupa nak wish birthday nab.

nak dijadikan cerita malam tu dalam pukul 2 mcm tu nab call aku, first aku tak angkat. tapi lepas tu aku mcj tanya kenape then dia tanya aku dah tido ke belum? bila aku cakap belum je dia terus call. aku pun apa lagi mcm pelik laa tak pernah2 dia call aku time2 mcm tu, aku je yang call dia time mcm 2 tapi dia tak angkat sebab dia dah tido. pelik jugak sebenarnya bila angin tak de ribut tak de call aku. aku selamba badak je laa tanya asal tetiba call aku. then dia tanya hari ni hari ape?

PUNG PANG PUNG PANG *alaa2 kilat sedang sambar menyambar. cewah bukan main over aku. mase dia tanya hari tu hari ape baru aku ingat, birthday gemok ni. serius aku terlupa even malam tu masa pergi pasar malam aku dah semad dalam kepala aku malam ni tepat kul 12 nak wish dia. nak jadi orang pertama yang wish dia, nak dianggap menghargai dia. tapi apakan daya, aku terlupa. apa yg berlaku semuanya dijangkaan aku *ni betul drama.

kehadapan sahabatku nur nabiela binti madzri, buat pertama kalinya aku ingin memohon keampunan serta beribu kemaafan kerana terlupa akan hari engkau dilahirkan *nak bajet macam tegah buat ucapan selamat hari raya dekat tv, hahahaa. nab aku bebetol mintak maaf sebab lupa birthday kau, serius aku tak sengaja weh. nnt aku belanja kau ice blended okey? kalau bab hadiah aku hanya mampu bagi cubitan manja je kat hang. aku doakan kau bahagia dengan budak chemor dan akan kekal ke pelamin, AMIN. aku jugak doakan yang terbaik untuk kau.

nab disebabkan birthday kau jatuh chinese new year mesti kau banyak dapat limau kan? cer kau sedekah kat aku sekotak dua, rumah aku ni tak de sebiji limau pun, sedihkan?


IKHLAS DARIPADA FARAH NUR SYAMMI BINTI SALIMI ツ

No comments:

Post a Comment