Berhenti menyesali masa lalu, kerana itu telah berlalu. Yang terpenting adalah saat ini, jangan sampai kesalahan yg sama berulang kembali.

Followers

MARI BANTU SAYA MENABUNG, KLIK BANNER BAWAH NI. TERIMA KASIH

Wednesday 13 February 2013

First Giveaway By Wawa Rosli

Assalamualaikum
-Tak jawab dosa. Baik jawab cepat-
 
hello guys, hari ni dah 2 giveaway aku join termasuk yang ni. maklum lah aku ni kan penganggur. dari menghabiskan masa dengan benda tak faedah baik aku join giveaway. kali ni aku join giveaway wawa rosli pulak.
 
 (klik banner untuk join)

perfume yang saya nak? hm saya nak Maria Sharapova boleh? boleh laa boleh laa *muka comel


(inilah imej botol ory perfume yang aku akan dapat nanti, AMIN)

korang pun jum lah jom giveaway ni. mana tahu kalau ade rezeki dapatlah kita pakai perfume percuma. hhehehhehe.

  -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kepada sesiapa yang nak join, korang kena :
1. Follow Blog Wawa Rosli. Kalau ada yang belum jadi follower, sila-silalah klik butang follow yer!!
2. Klik Like Fanpage Wawa (wawa rosli) *kak wawa lupa kot nak letak link fanpage dia jadi aku tolong letakkan. . . .
3. Tulis tajuk "First Giveaway By Wawa Rosli " dan copy banner GA yang tak berapa cantik kat atas tu dan tempekkan ke dalam blog korang. .
4. Bagitau salah satu perfume yang korang nak.(Paris Hilton, Apple Green, Fantasy dan Maria Sharapova)
5. Korang bebel lah apa yang patut tentang GA nie kat kawan blogger korang yang lain.
6. Last skali, link kan entry GA ni kat ruangan komen Wawa.
7. Dah habis....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kak wawa suruh aku bebel pasal giveaway ni kat korang tapi aku tak de idea nak bebel. tak pe laa disebabkan perfume free aku sanggup perah otak aku agar aku boleh membebel dekat korang pasal giveaway dia.

ni ade lah first time kak wawa buat giveaway jadi kita semua kena support dia supaya lepas ni dia akan buat giveaway lagi. bila kak wawa buat giveaway lepas ni kita juga yang untung taw sebab mungkin rezeki kita dapat hadiah yang dia nak bagi tu, siapa tahu kan? jadi mari lah kita beramai-ramai join first giveaway kak wawa supaya lepas ni dia akan buat giveaway lagi. kak wawa ade cakap yang ory perfume ni adalah orang yang sama buat wangian one drop perfume jadi mesti bau dia pun wangi macam one drop perfume kan? wahwah tak sabar nak tunggu pemenang untuk giveaway kak wawa. harap sangat yang blog aku akan tersenarai sebagai pemenang, AMIN. 

giveaway ni akan tamat pada 28 februari 2013 dan pemenangnya akan diumumkan pada 1 march 2013.


IKHLAS DARIPADA FARAH NUR SYAMMI BINTI SALIMI ツ

No comments:

Post a Comment