Berhenti menyesali masa lalu, kerana itu telah berlalu. Yang terpenting adalah saat ini, jangan sampai kesalahan yg sama berulang kembali.

Followers

MARI BANTU SAYA MENABUNG, KLIK BANNER BAWAH NI. TERIMA KASIH

Monday 25 February 2013

SAYA NAK T-SHIRT BLOG!! AWAK NAK??

Assalamualaikum
-Tak jawab dosa. Baik jawab cepat-
 
(klik banner untuk join) 
 
saiz M
 
Saya suka Salju Creative kerana design wedding card yang sangat cantik dan kena dengan cita rasa saya dan yang paling penting Salju Creative dah siap paparkan harga card termasuk dengan cetakan card, peta dan sampul kosong putih. mudah untuk kita berurus niaga dengan mereka kan? sebab tak payah nak tanya berapa bayaran bagi cetakan card, peta dan sampul putih kosong. 

DAN YANG PALING BEST
 
Salju Creative ada konsep u design we print, kalau kita dah ada design kita sendiri just hantarkan pada mereka dan mereka akan print kan? jarang kita jumpa konsep ni sebab kebanyakkan yang buat bisnes ni kita kena ambik design dari mereka sendiri dan dah lah design dia sama je, tak boleh nak tukar-tukar ikut citarasa sendiri tapi dengan Salju Creative mereka sangat mengutamakan hati pelanggan. 
 
saya memang tertarik sangat dengan contest ni sebab hadiah yang ditawarkan adalah T-shirt yang memang saya impikan. T-shirt yang tertera nama blog kita sendiri. sapa tak nak kan? colour dia pun okey sebab hitam bukan putih, kalau putih jarang tapi hitam? sangat lah best sebab baju tak jarang
  

IKHLAS DARIPADA FARAH NUR SYAMMI BINTI SALIMI ツ

11 comments:

  1. sya nak join tpi x facebook.. cam na nak like..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf saya tak tahu nak cakap mcam mana sebab ni contest Salju Creative.

      Delete
  2. dari contest yg sama. good luck ^^
    http://www.fatindiana.com/2013/02/saya-nak-t-shirt-blog-awak-nak.html

    ReplyDelete
  3. good luck... jemput join kalau ada masa http://sherlyanna-angiela.blogspot.com/2013/02/segments-my-cute-pets-by-affy-and.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks :)

      sorry tak dapat nak join segments awak sebab saya tak bela haiwan pun, sorry again

      Delete
  4. terima kasih kerana sudi join... hehe..
    teruskan support kami ye..
    ^.^

    ReplyDelete